• Košík je prázdny.

hotline: +421 911 721 274, info(at)profiasport.sk


Najnovšie produkty:


Často kladené otázky (FAQ)

Predávate originálny tovar adidas?
Tovar, ktorý ponúkame je originálny, nejedná sa o žiadne falzifikáty či napodobeniny. Zaručujeme Vám, že všetok tovar, ktorý si u nás zakúpite, je vždy originálnym výrobkom uvedených firiem.

Máte niekde kamennú predajňu?
Radi Vás privítame na Palárikovej 8 v Nitre, kde sa nachádza naše výdajné miesto.

Ako si vyberiem správnu veľkosť oblečenia a obuvi?
Na našej stránke je k dispozícii sekcia Veľkostné tabuľky, ktorá Vám pomôže vybrať si tú správnu veľkosť. Ak by ste si však neboli istí a potrebujete pomoc, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke +421 911 721 274 (každý pracovný deň od 08:00 do 17:00 hod) alebo nám napíšte email na info(at)profiasport.sk.

Čo ak potrebujem veľkosť, ktorú pri tovare uvedenú nemáte?
Ak ste pri konkrétnom tovare nenašli Vašu veľkosť, znamená to, že táto veľkosť momentálne nie je dostupná. Kontaktujte nás na našej zákazníckej linke +421 911 721 274 (každý pracovný deň od 08:00 do 17:00 hod) alebo nám napíšte e-mail na info(at)profiasport.sk a my Vám preveríme dostupnosť na sklade u nášho dodávateľa.

Môžem zrušiť alebo zmeniť už zaslanú objednávku?
Ak tovar ešte nebol expedovaný, Vašu objednávku môžete kedykoľvek zrušiť alebo zmeniť po telefonickom alebo e-mailovom dohovore. Ak už Vaša objednávka bola expedovaná, v tomto prípade nie je možné vašu objednávku zrušiť, ani zmeniť.

Je možné objednaný tovar vrátiť?
Áno, všetok tovar objednaný na stránke 'www.profiasport.sk' je možné vrátiť do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu.

Ako mám postupovať pri reklamácii?
Viac informácií o reklamáciách nájdete v našom Reklamačnom poriadku.

Aká dlhá je doba dodania?
Ak nie je uvedené inak, tak zvyčajne 7-14 dní, v prípade ak tovar nemáme na sklade. Ak tovar máme na sklade, tak automaticky expedujeme.

Kedy budete mať opäť tovar, ktorý je vypredaný?
To, kedy bude tovar opäť dostupný, záleží na druhu tovaru. Najlepšie bude, ak nám zašlete svoj dotaz na e-mail info(at)profiasport.sk a my Vás budeme informovať o dostupnosti.

Do koľkých dní vraciate platbu pri stornovaní objednávky?
Platbu vraciame do 14 dní po obdržaní Vami vráteného tovaru. Viac informácií nájdete v sekcii Obchodné podmienky.

Ako mám postupovať pri stornovaní objednávky?
Pri stornovaní objednávky postupujte nasledovne:
• Zabaľte tovar do pôvodného obalu, v ktorom sme Vám ho poslali
• Spolu s tovarom nám pošlite aj vyplnený dokument Odstúpenie od kúpnej zmluvy.
• Upozorňujeme, že bez tohto dokumentu Vám nevieme vrátiť PLATBU!
• Pošlite tovar ako DOPORUČENÝ LIST na adresu Profia Sport (ŠHŠ s.r.o.), Palárikova 8, 949 01 Nitra.
• Upozorňujeme, neposielajte tovar na DOBIERKU!

Pokiaľ ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, kontaktujte nás na zákazníckej linke +421 911 721 274 (každý pracovný deň od 08:00 do 17:00 hod) alebo nám napíšte e-mail na info(at)profiasport.sk.

SPÔSOB DORUČENIA

Zakúpené produkty posielame na dobierku alebo doporučene s možnosťou platby vopred. Možný je aj osobný odber v mieste sídla v Nitre.

VRÁTENIE DO 14 DNÍ

Zakúpený tovar je možné vrátiť v neporušenom balení do 14 dní bez udania dôvodu.

REGISTRÁCIA

Vytvorenie zákazníckeho profilu Vám však umožní nakupovať s rôznymi extra výhodami alebo získavať trvalo hromadné zľavy...

Vytvoriť konto